Marcus 15bast

Idag så jobbade jag som bara fan på skolan! eller nee. Ne men jag slutade kl typ 14:40 då tänkte jag dra ner på stan med markus men då var det ju så jävla kallt så jag sket i det och väntade på min älskling som håll på att klippa. när vi kom hem så gjorde älsklingen mat, vi slängde i oss maten och sen drog vi upp till morsan på kalas. Det var mycket trevligt, och morsan bjöd ju på VÄRLDENS godaste TÅRTA philadelfiatårta! den måste ni fan prova. Marcus fick en massa saker orkar inte rabbla upp alla. nu kom man precis hem ska kolla på paradise hotell när det läggs upp och sen blire sova. är så jävla trött. fattar fan inte varför jag blir det. kanske e ovan med dom här långa dagarna. men men godnatt på er pojkar och flickor sov gott.


Grattis lillebror :)

Kommentarer
Postat av: Sahara af hållborgen

Mumsfilibaba! Att vi missade det!!!! Crap!

2009-12-03 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0